| 

LRCH-Leden als gastheer in buitenland
(1 bezoeker) (1) Gast
Reizen
Ga naar onderkantPagina: 12345
ONDERWERP: LRCH-Leden als gastheer in buitenland
LRCH-Leden als gastheer in buitenland 2 jaren, 1 Maand geleden  
Zomaar een idee…..

Ik vroeg me af of het niet interessant is voor ons allen, om te weten waar de actieve lrch-leden in het buitenland zitten met hun hotels, b&b’s, campings en Lodges.
Maanden geleden werd er geschreven over een stel In Schotland boven Ullapool waarbij je met korting kon slapen wanneer je mee zou helpen bij het klussen. Meerdere berichten gelezen over mensen in Zuid-Afrika, Australie, Noorwegen, Zweden, Frankrijk, Spanje, Portugal etc etc.
Overal zitten ze….maar waar ook alweer????

Wanneer er nu eens een lijst zou komen (a la Land-Rover Startpagina, maar dan op de clubsite), dan zou je deze locaties heel makkelijk als bestemming of als tussenstop kunnen prikken. Zo’n lijst bevat dan alleen de basisgegevens; locatie en het type verblijf en de communicatielinken.
Daarmee is het dan geen commerciële informatiebron, maar wel een hele leuke praktische. Misschien dat de web-commissie daar iets mee kan.

groet

AANVULLING: Misschien nog interessanter: leden en ook 'niet-leden die wel Land Rover rijden en dat speciale gevoel delen'.
Een ander voordeel van de buitenlandse adresjes; zij kunnen ook nog leuke routes aanbieden denk ik...

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: LRCH-Leden als gastheer in buitenland 2 jaren, 1 Maand geleden  
Leuk idee Stefan,
We hebben in het Show Your Card overzicht een mogelijkheid daartoe omdat we een aparte kop 'vakantie' hebben gemaakt.
Camping Maka bijvoorbeeld prijkt al op deze lijst, er ligt dus een mooie uitdaging voor Roy om alle buitenlandse leden eens aan te schrijven en animo hiervoor te polsen.
De website is er klaar voor! :thumb:

Heeee Martin.... gaaf antwoord (uit onverwachte hoek ().
en meteen een antworord in de roos. Lijkt me goede link. Jullie gaan straks even naar Polen.... Zou je dan weten dat daar lrch-lid Jansen zit en Lodges verhuurd, dan ga je daar langs... en ik ga een volgende keer langs die jongens boven Ullapool.... leuk.

groet

Over heer Jansen gesproken, waar zit die precies?

Als het goed is weet Roy dat binnenkort

Willem-Jan wilde gisteren langs de camping van ene Edward van de Koppang. Deze ondernemer zou dan op de bewuste lijst kunnen staan wanneer hij lrch-lid is of wanneer ze op z'n minst Land Rover minded zijn en er een hebben natuurlijk.

Even voor ieders duidelijkheid; het gaat er om dat wanneer je adresjes van de lijst gebruikt je zeker bent van een locatie, waar Land Rover-bloed door de aderen stroomt!

Nog ff wachten (jaartje) en er is n adresje aan de Dordogne in Frankrijk.
Ben daar bezig met de verbouwing van een grote Grange.
Gaat een woonhuis en soort van activiteitencentrum worden.
Prachtige omgeving voor mooie bolletje pijltje greenlaneroutes.
Plan voor eveneens een permanent Trialparcours in de bossen en op 2 km is er een zeer uitdagend motorcrossterrein aanwezig, hetgeen door Landrovers natuurlijk ook kan worden gebruikt.
Ik houd u op den hoogten.
Roger
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Ga naar bovenkantPagina: 12345