| 

LRCH-Leden als gastheer in buitenland
(1 bezoeker) (1) Gast
Reizen
Ga naar onderkantPagina: 12345
ONDERWERP: LRCH-Leden als gastheer in buitenland
Re: LRCH-Leden als gastheer in buitenland 8 maanden, 2 weken geleden  
We zijn 'en petit comité' al geruime tijd bezig met een nieuwe website.

Daarin gaan we in het gebruikersprofiel dat iedereen kan aanmaken, meer ruimte geven voor persoonlijke informatie en dus ook over reis/verblijf accomedatie die men kan bieden.
T.z.t. komt er ook een meer uitgebreide zoekmogelijkheid om die gewenste informatie 'boven water' te krijgen, maar het is vrijwel zeker dat dit niet à la minute beschikbaar is.

We gaan zeker geen 'lijstjes opstellen/bijhouden' en leggen de verantwoordelijkheid graag bij de betreffende ondernemers.
De bedrijven-info pagina's, banners, magazine advertenties en Show Your Card staan tot hun beschikking.

Het staat iedereen natuurlijk vrij bepaalde adressen onder de aandacht te brengen, zolang het geen "spam-achtige" vormen aanneemt ...

Gerard
www.lrch.nl
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Dat klinkt deprimerend Gerard: het gemak van 1 klik naar een pure lijst met alleen maar de ondernemers en hun accomodatie, volgens landen-indeling zoals Hajo opperde lijkt mij nu juist super. Zoals jij het nu voorspiegelt, blijft het zoeken naar een juiste boom in 1 van de bossen....

Bij voorbaat jammer
Ach... Het was ook maar een idee

Einde onderwerp

Stefan Kraaijenhagen wrote:
Dat klinkt deprimerend Gerard: het gamak van 1 klik naar een pure lijst met alleen maar de ondernemers en hun accomodatie, volgens landen-indeling zoals Hajo opperde lijkt mij nu juist super. Zoals jij het nu voorspiegelt, blijft het zoeken naar een juiste boom in 1 van de bossen....

Bij voorbaat jammer

Einde onderwerp

Jammer dat je ons niet het voordeel van de twijfel gunt en wat meer begrip toont voor de hoeveelheid werk die aan dit soort initiatieven gekoppeld is.
Het getuigt helaas niet van veel realiteitszin. Het plan dat we hebben, is weldoordacht en probeert rekening te houden met zoveel mogelijk belangen.
En natuurlijk zitten daar hiaten en verbeterpunten in, maar om dat nu op voorhand, zonder enig inzicht of kennis te veroordelen?!

En dat jij hiermee 'het onderwerp' voor gesloten verklaard? Alweer ach .....

Gerard

Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Re: LRCH-Leden als gastheer in buitenland 8 maanden, 1 Week geleden  

Stefan Kraaijenhagen wrote:
Dat klinkt deprimerend Gerard: het gemak van 1 klik naar een pure lijst met alleen maar de ondernemers en hun accomodatie, volgens landen-indeling zoals Hajo opperde lijkt mij nu juist super. Zoals jij het nu voorspiegelt, blijft het zoeken naar een juiste boom in 1 van de bossen....

Bij voorbaat jammer

Einde onderwerp

Stefan,
Het lijkt me een heel goed idee.
Maar misschien helpt het als je je dan ook zelf aanmeld als vrijwilliger die bereid is het (vele) werk wat daar achter gaat zitten (deels) te doen?

Beste Gerard,
ik heb inmiddels meer dan een uur zitten broeden op een toepasselijke reactie op jouw reactie. ik had er een stuk of vier. Van heel aardig, tot aan het niveau waarop jij je blijkbaar prettig voelt.
Hierbij dan een korte oprechte;Je hebt duidelijk gemaakt dat het ideetje in het grote format, in een andere gedaante, een plek zal krijgen. Prima! Ik sta daar helemaal achter hoor!

als je je dan ook zelf aanmeld als vrijwilliger die bereid is het (vele) werk wat daar achter gaat zitten (deels) te doen?
[/quote]

Marco je loopt lichtjaren achter

Maar met dat ideetje was ik gewoon iets te vroeg, want de nieuwe site gaat dat dus allemaal bieden, weliswaar geen 'overzichtelijk tevens omslachtig lijstje' maar via diverse links kom je ook bij (meer) aanbieders van slaapplaatsen, vakantieverblijf of wat dan ook.

Groetjes

AANVULLING:
Na wat info van Gerard te hebben ontvangen blijken er straks in de nieuwe site tal van mogelijkheden om je weg naar adresjes te vinden. Ondernemers die actief zijn in het buitenland kunnen dan zelf kiezen op welke plek in de site ze zich willen manifesteren/promoten.

Groet

Ga naar bovenkantPagina: 12345
Moderators: Johnny