| 

Defender verschepen naar Zuid Afrika
(1 bezoeker) (1) Gast
Reizen
Ga naar onderkantPagina: 1234
ONDERWERP: Defender verschepen naar Zuid Afrika
Defender verschepen naar Zuid Afrika 2 jaren, 1 Maand geleden  
Hallo, kan iemand mij helpen aan reders/vervoerders die Land Rovers kunnen verschepen naar Zuid Afrika? Liefst vanuit Rotterdam, eventueel Antwerpen of Le Havre.
Ik kan me voorstellen dat enkelen van jullie die kant op zijn geweest, maar vind tot nu toe vooral overland trips en geen verschepings info.

Alvast bedankt,
gr.
Toro
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Defender verschepen naar Zuid Afrika 2 jaren, 1 Maand geleden  
De hoogte van je auto is hiervoor van belang..

Ga je hem in een container vervoeren.. dat is het meest voor de hand liggend of ben je heel hoog en moet je als speciaaltje mee..
-

Hoogte is geen probleem. Ben in huidige lay-out in een container naar IJsland geweest.

Ik ben dus op zoek naar een rederij en ervaringen van anderen. Ben reuze benieuwd naar jullie reacties hierop,

alvast dank,
gr.
Toro
-

Neem contact op met Pim op bushbaby@101fc.nl
Pim - de voormalige webmaster hier- weet er alles van en heeft ook nog wel een leuke reisbestemming voor je ...

Gerard
-

Dankje Gerard, mail is al onderweg!

Goed 2010 b.t.w.

Toro
-

Defender verschepen naar Zuid Afrika 2 jaren, 1 Maand geleden  
Hi Torro

Er zijn 2 opties voor verscheping naar ZA container of roll on roll of dit zijn gesloten boten dus geen gezeur met zout enzo.
wij zullen dit jaar weer naar ZA gaan voor de WK ik zal dan 8 vrachtwagens versturen van uit Zee brugge op basis van RoRo er zijn meer opties rotterdam, amsterdam, la havre, maar ook Hamburg behoord tot de opties RoRo havens in ZA zijn Porth Elizabeth en Durban, beide oke maar in Port E is wat klimaat minder crimineel en is de eerste haven die ze aandoen. betreft papier werk hebt je niet meer nodig dan een ATA carnet dat je met een beetje help zelf kan opstellen en geldig kan laten maken bij de kvk en dan naar de douane voor de laatste stempels.
Land van vertrek afstempelen voor uitvoer land invoer weer stempelen en terug vice versa
Reder die jou goed kan helpen is Burger ferry.
als je kiest voor RoRo maak dan in je cabine een afscheiding zodat anderen niet bij jou bezittingen kunnen komen.
Zorg dat je auto niet langer dan een dag aan de kade staat in ZA ook al is deze de douane nog niet gepasseerd.
(er staan 500 nieuwe VW polo's op de kade met sleutel in het slot en bij ons stelen ze de radio er uit)
Kosten voor 1 auto heen en weer zijn op basis van RoRo goedkoper dan een container.

GR F

Gretl wrote:
Hallo, kan iemand mij helpen aan reders/vervoerders die Land Rovers kunnen verschepen naar Zuid Afrika? Liefst vanuit Rotterdam, eventueel Antwerpen of Le Havre.
Ik kan me voorstellen dat enkelen van jullie die kant op zijn geweest, maar vind tot nu toe vooral overland trips en geen verschepings info.

Alvast bedankt,
gr.
Toro

-

Ga naar bovenkantPagina: 1234