Hoi
Ook de Zambezi River Lodge (Jedi) heb ik zeer grondig bekeken. Is een zeer mooie trailler, Lijkt als 2 druppels op de Holtkamper Cocoon. Vandaag nog even bij de witt bewonderd. Ook nog naar 3 Dogs camping modellen gekeken vandaag, Kwamodel vindt ik ze niet zo mooie, maar het Tent zeil is verweg het beste wat ik van alle Traillers heb gezien, beter dan Holtkamper of Zambezi. Zeil komt uit AUS, what anders.
Was eigenlijk van plan morgen (Dinsdag)naar Holtkamper te gaan (vooral voor de Cocoon Xl) en eens kijken of er nog wat van de prijs af kan zoals ik hem wilde hebben (€ 15.500). Maar zo ver is het niet gekomen
Gisteren nog eens goed over alles nagedacht, en dat het ook veel goedkoper kan (ook met de gedachte dat moeder de vrouw eigenlijk een ander auto nog moet, haar auto een diesel, veel wegen belasting en rijdt veel te weinig km) . Ik had plan om misschien een 2e hands Holtkamper (liefst een Ultimate Off Road)te kopen. Maar 2e hands, is bijna onmogelijk om een Holtkamper op een Off Road chasie te kopen. Dan maar eens zoeken naar een gewone Holtkamper liefst een Cocoon XL, en die dan om te bouwen naar een off Road. Of om zelf een off road trailer te bouwen.
Van morgen op gestaan met al in mijn achter hoofd om dinsdag naar de Holtkamper te gaan. Toch nog even snel op marktplaats gekeken , en wat stond er boven aan (Stond er net op). TE KOOP Holtkamper COCOON XL ULTIMATE OFF ROAD

Meteen gebeld , afgesproken voor vanmiddag , vrij gepakt , Geld gehaald bij de bank en als een speer met de 110 naar Zeist gereden

Bij aankomst zag ik meteen dat het niet de Ultimate Off Road trailler is

:cry:
De tent en de trailer nog eens heel goed nagekeken (voor 6 jaar oud ziet hij er tip top uit) en met in het achter hoofd dat ik van de bestaande Trailer best een off road van kan maken. Nog een behoorlijk stuk van de prijs afgepingelt (stond toch Ultimate off Road). En GEKOCHT
voor een prikje

.
Hij staat hier al te pronken in de garage (foto,s komen nog, en waarschijnlijk te bewonderen bij bikkel weekend). ga hem wel flink verhogen, zelfde wat (SanderTD4) heeft gedaan met de Zambezi. Ook ga ik ga ik de hele bak er van af hallen en dan 180 graden draaien en hem hemaal met de achter kant naar vooren schuiven (naar de dissel toe) tot vlak bij de handrem.Zo komt de dissel niet onder de voor tent (scheelt heel veel plaats) En achter komt er een nieuwe keuken die valt mooi onder de voortent,luifel.
Nogmaals iedereen bedankt voor de info
En tot gauw op een LRCH evenement . Raymond