| 

Ervaring Kipor generatoren
(1 bezoeker) (1) Gast
Reizen
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: Ervaring Kipor generatoren
Ervaring Kipor generatoren 2 jaren geleden  
Hoi allen,

Met onze reizen komen we nog wel eens op plekken waar geen stroom is. Nou ben ik aan het zoeken naar een lichte, goedkope generator met 1 Kw vermogen voor bij onze Xplorer. Nou zie ik allerlei Honda's voor heel forse prijzen, maar ik heb ook een veel goedkopere gevonden, nl Kipor. Wie heeft daar ervaringen mee en is het een beetje duurzaam? Ik hoor het graag.

Groet Onno
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Ervaring Kipor generatoren 2 jaren geleden  
Hoi Ono. ik gebruik nu ruim een jaar een 6.5 Kw. kipor diesel laggregaat perfect ding, ook bij deze temperaturen starten draaien.

Groet
Jan Afink

Ik heb er ook wel eens over gedacht om zo'n apparaat mee te nemen, maar ik ben bang dat ik me mateloos ga irriteren aan het constante gebrom. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

Verstoort dat de nachtrust niet (ik ben een zeer lichte slapert)? En ik hou heel erg van de avondlijke stilte. Dus nog steeds twijfel, twijfel..... Kan handig zijn, maar dat geluid....

Ervaring Kipor generatoren 2 jaren geleden  

Onno de Meer wrote:
Hoi allen,

Met onze reizen komen we nog wel eens op plekken waar geen stroom is. Nou ben ik aan het zoeken naar een lichte, goedkope generator met 1 Kw vermogen voor bij onze Xplorer. Nou zie ik allerlei Honda's voor heel forse prijzen, maar ik heb ook een veel goedkopere gevonden, nl Kipor. Wie heeft daar ervaringen mee en is het een beetje duurzaam? Ik hoor het graag.

Groet Onno

Waarom een generator, en geen collectoren op je dak. Met twee dikke batterijen in het vooronder moet je toch een heel end komen voor je ijs/vrieskist

ik heb nog een benzine generator staan, nieuw, ongebruikt.
mag weg voor €250.-

Patrick,

Welk vermogen heeft hij en welk merk? Ik heb minimaal 1 KW nodig, dat ga ik dus ook niet met zonnecollectoren redden We hebben het nodig voor wat zwaarder materieel, waar ik geen collectoren meer voor kan gebruiken. Ik ben wel geinteresseerd als hij het goed doet en betrouwbaar is.

Groeten Onno

Ga naar bovenkantPagina: 12