Een band moet mij vertrouwen geven, de prijs is van wat minder belang...
X2
Die Fedima's zijn zeker wel remoulds, dat weet ik zeker. Als er weinig km's mee wordt gereden, en dan ook nog weinig snelweg (lijkt me stug dat er op Vlieland echt hard gereden word

) dan zou het me nog niet zoveel uitmaken wat eronder ligt. Hell, ik zou nog simexen deronder gooien
Ik rij wel redelijk wat km's op straat, en tegen de snelheidslimiet voor crossply banden, dus ik wil wel kwaliteit eronder hebben zitten. Ik had eerst die Security's.... nou nou nou, wat een troep. Weinig Security kan ik je zeggen, grip als het nat was was niet bestaand. Hoevaak ik wel niet haaks de bocht doorging...... Ze sleten gruwelijk hard en maakte me een partij herrie!
De dag dat die eronder uit gingen kon niet snel genoeg komen. Ik heb nu XZL's eronder en dat bevalt best. Goede grip op nat/droog/straat/terrein, weinig herrie (ik hoor ze iig niet boven de rest van de herrie uit) en ze slijten stukken minder hard.
Ze kosten dan ook wat meer.....
Het is een beetje afwegen he. Ik heb Fedima's onder onze oude Rangie gehad en dat ging prima, maat van me heeft dezelfde onder een Series en de gloednieuwe band kreeg opeens, op een 80weg, een dikke bult in het loopvlak! Flop flop flop ging ie

.... Kreeg overigens wel een nieuwe band van diegene waar hij ze gekocht had, iets van 1-2jaar eerder! Nette service!
Zoals ze wel vaker zeggen.... you get what you pay for