|
sleep oog D1 1 Jaar, 6 maanden geleden
|
|
|
heeft er iemand een oplossing voor een fatsoenlijk sleep oog op een D1 zonder meteen een hele andere bumper te moeten kopen??
er zit aan beide kanten een gat in de chassis balk net achter de 2 bevestiging punten van je originele bumper. ik wou daar maar eens iets mee doen.
als t ff kan moet het in een dag te maken zijn. volgende week ga ik naar de lrch dag de lansard en wil ik in noodgevallen geen gebruik hoeven maken van die kleine ielige standaard dingetjes (die zijn alleen voor op de weg)
|
|
|
|
D1.300tdi - bj 1999
Defender 300tdi - bj 1996
D2. TD5 - bj 2001
Nu weer aan t sparen voor een leuke Defender.
|
|
|
Re: sleep oog D1 1 Jaar, 6 maanden geleden
|
|
www.paddockspares.com/pp/OFF_ROAD/Ropes_...pair_Galvanised.html
Je kan er altijd alvast een lint aan vast maken als je geen zin hebt om in de prut te moeten gaan graven om er een lint aan vast te knopen.
Die dingen zijn simpel, goedkoop en zo te monteren (op de plaats van de originele 'tie-down points' aan je chassis)
|
|
Professioneel levensgenieter! Wisselende werkgevers
|
|
"Stirring up the shit is something I like to do "
-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop 
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.
|
|
|
|
Ondernemer Huis ter Maarsch, Atelier Hout, Oxyrea.
|
|
|
|
|
Re:sleep oog D1 1 Jaar, 6 maanden geleden
|
|
Te laat  Ik was je voor 
|
|
Professioneel levensgenieter! Wisselende werkgevers
|
|
"Stirring up the shit is something I like to do "
-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop 
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ondernemer Huis ter Maarsch, Atelier Hout, Oxyrea.
|
|
|
|
|
|
|
ik neem aan dat je die door het bestaande gat kan bevestigen
alleen... een de buitenkant zit er bij dit gat nog een steuntje van 'iets'.
kan deze jate ring dan nog wel bewegen zonder te vervormen of dat steuntje te beschadigen?
of moet ik er een nieuw gat voor maken?
ik ben niet zo bang ergens een gat in te boren, maar m'n chassis houd ik wel graag een beetje in tact 
|
|
|
|
D1.300tdi - bj 1999
Defender 300tdi - bj 1996
D2. TD5 - bj 2001
Nu weer aan t sparen voor een leuke Defender.
|
|
|