|
Electriche deuropener DII 2001 1 Jaar, 5 maanden geleden
|
|
|
Beste allen,
Ik zoek wat info en waar te beginnen. Bij het drukken op de afstandsbediening ging normaal eerst de bereiders portierdeur open en bij de tweede keer drukken ging de rest open. Ineens gaat de berijdersdeur niet meer open. Bij de tweede keer drukken gaat wel de rest open. De bereidersdeur doe ik dus nu met de sleutel open. Dicht werkt wel automatisch.
Iemand een idee??
Groetjes,
Jos
|
|
|
|
|
|
|
Re:Electriche deuropener DII 2001 1 Jaar, 5 maanden geleden
|
|
|
kabelbreukje bij doorvoer deur-carrosserie?
of stelmotor centrale vergrendeling in de linker deur stuk...
Overigens, (niet dat je je probleem er mee kan oplossen) maar als je het hinderlijk vindt dat je twee keer moet drukken om de hele auto te ontgrendelen, de dealer kan dat wijzigen, is simpel in te stellen met Testbook of je alle portieren ineens, of zoals jij het heb wil hebben.
|
|
autotechneut zelfstandig / Freelance
|
|
What If I agreed with you, would we both be wrong??
Never leave home without the three T's.... Tyraps, Tape and Telephone
|
|
|
|
|
|
J.Langras schrijft:
Beste allen,
Ik zoek wat info en waar te beginnen. Bij het drukken op de afstandsbediening ging normaal eerst de bereiders portierdeur open en bij de tweede keer drukken ging de rest open. Ineens gaat de berijdersdeur niet meer open. Bij de tweede keer drukken gaat wel de rest open. De bereidersdeur doe ik dus nu met de sleutel open. Dicht werkt wel automatisch.
Iemand een idee??
Groetjes,
Jos
iets dergelijks had ik vorige week met de RA-deur van mijn 2001 DII.. de CV-unit in de deur was gesneuveld....Heb in Tynaarlo een nieuwe gehaald er er weer ingezet..werkt nu weer prima
|
|
Docent Wildlife / dierverzorging
|
|
|
|
|
|
|
|
Actuator of de verbinding daarvan lijkt me idd waarschijnlijk.
|
|
Zelfstandig railprofessional Shuntingyard.com
|
|
|
|
|
|
|
|
Als je nog het portier handmatig van het slot kan halen werkt het slot zelf nog wel. Dan inderdaad het motortje. Ik had zoiets met de achterklep van mijn Disco. Bleek het motortje van het slot vast te zitten. Schoongemaakt en weer teruggemonteerd. Alles werkte weer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bedankt voor de info. het is trouwens bj 2003, maar dat maakt denk ik niets uit.
Bij de garage geweest en geconstateerd elec. deuropener defect. Moet compleet vervangen worden. +/- 80,-. Valt me nog mee.
Sorry voor de wat late reactie, maar helaas blijkt dat ik geen notificatie krijg als er gereageerd wordt. kruisje staat wel aan. Even verder gekeken, blijkt dat ik helemaal geen notificatie's krijg op berichten welke ik wil volgen.
Iemand een idee??
groet,
Jos
|
|
|
|
|
|
|