| 

IJsselmeer rit
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: IJsselmeer rit
IJsselmeer rit 6 jaren, 9 maanden geleden  
Het was een mooie rit door waarschijnlijk een van de beter stukjes Noord-Holland - met veel zuiderzee elementen. Daar waar het mogelijk was heeft de commissie het toch voor elkaar gekregen om een stukje onverhard in de rit te verwerken.
Een paar schoonheidsfoutjes in de routebeschrijving, maar toch zeker over het geheel zeker de moeite waard.
Mijn complimenten naar de mensen die de route uitgezocht hebben door dit pitoreske stukje Nederland. Alleen al om de hoeveelheid en diversiteit aan cultuur historie te kunnen behappen zou je em nog eens moeten rijden (en er dan twee dagen voor uit trekken, zodat je de plaatsen eens wat nader bij kunt bekijken). Dit zijn het soort ritten die het em doen en je op plaatsen brengt waar je normaal gesproken nooit zou komen.
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: IJsselmeer rit 6 jaren, 9 maanden geleden  
Philip, dit is voor de leden van All-Road commissie nu eens leuk om te horen. Natuurlijk zaten er weer een paar foutjes in, dat zal de meeste keren wel eens voor komen. Maar zelf vinden wij dit gedeelte van Noord-Holland inderdaad een mooi bewaard stuk cultuur, waar wij als westfriezen erg trots op zijn.

Iemand nog foto's voor op deze site?

Pim
-

Hierbij enige foto's

Mijn neef belde mij s'middags om 4 uur op met de mededeling dat er heeeel veel landrovers door medemblik reden. Ik baalde vreselijk, omdat ik aan het werk was. Dus heb ik me vanochtend gelijk aangemeld als lid, want de volgende keer wil ik daar ook gewoon tussen staan.
dan zal ik me nu gelijk maar even voorstellen: Ik ben Annelot Snip, 27 jaar, woonachtend in Opperdoes (nog staads bij mijn ouders , je kan als single geen landrover rijden en een huis tegelijk betalen he!) en al 3 jaar in het bezit van mijn landrover 90 uit 1992. Ik gebruik mijn def overal voor, maar ik heb hem aangeschaft voor mijn paarden trailer (stiekum ook omdat ik hem helemaal te gek vind, ook zonder trailer! ) De bedoeling is dus om ook mee te gaan rijden met ritten enz.

Erg geslaagd de IJsselmeer rit. Ik kende Noord Holland al op mijn duimpje, maar dat heeft de pret niet minder gemaakt. Leuk voor de kinderen, met z'n allen in de achterbak en koffie en broodjes mee.
De pannekoeken waren een grote verrassing voor ons ( geweldig )
Aan het einde van de rit hadden we er 7 uur op zitten, best wel een heel eind voor 3 kinderen in een 109 seriell.
Zelf had ik het leuker gevonden als de hele club op een groter terrein bij elkaar was gekomen, zodat je de rit wat beter als groep kunt na bepreken.
Er is dan wat meer mogenlijkheid om kontakt te maken met anderen.

bedankt voor de leuke dag
-

Ga naar bovenkantPagina: 12