| 

Bad Kissingen
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Bad Kissingen
Bad Kissingen 6 jaren, 8 maanden geleden  
Wie kan mij vertellen aan welke weg het terrein of complex is gelegen waar de grootste 4x4 beurs van Europa, in Bad Kissingen (Dld) wordt gehouden.
Op geen enkele site kom ik een adresvermelding tegen en zelfs via Google is het mij niet gelukt om dat te achterhalen.
Ook niet via de sites van de gemeente, niet via de organisatie, niet via weet ik het allemaal niet. Kortom, ook op Route 66 (versie 2005) is ook geen jaarbeurshal of complex terug te vinden. Het enige wat steeds wordt vermeld in de advertenties is dat het aan de rand van de stad wordt gehouden.
Maar voor je die rond bent, ben je zo 3 dagen verder.
Ben overigens vandaag wel bij de opticien langs geweest voor een nieuwe bril.
Frans
-
Online Status: OFFLINEView Profile: Frans
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Frans - Defender 90 Td5 bouwjaar 2000 + Volker Lapp expeditietrailer. Beiden in de RAL kleur 6009.

Re: Bad Kissingen 6 jaren, 8 maanden geleden  
Volgens mij gewoon aan de Kapellenstrasse 11 in Bad Kissingen, zie officiele website bij kontakt. Daar kun je zelfs een route laten berekenen.

www.abenteuer-allrad.de/

Bedankt voor je snelle reactie.
Maar helaas, daar zit het agentschap van het bedrijf wat het heeft georganiseerd. Op een e-mail van mij hebben ze nog niet gereageerd.
Vandaar dat ik nog steeds niet weet waar dat gebeuren feitelijk plaats zal vinden . Ik ga er maar van uit dat e.e.a. in dat gehucht ergens staat aangeven. Dan maar zonder gps er naartoe en weer ouderwets zoals vroeguhhh, .... gewoon de weg vragen of de bewegwijzeringen volgen.

Frans
-
Frans - Defender 90 Td5 bouwjaar 2000 + Volker Lapp expeditietrailer. Beiden in de RAL kleur 6009.

Hmm, niet zo Grundlich dus die Duitsers, deze keer ................

Hoi,
Wij zijn verleden jaar geweest en het is zeker de moeite waard!
Je kan alle informatie vinden op de reeds genoemde web-site (www.abenteuerallrad.de). Als je Bad Kissingen in komt staat het allemaal aangegeven, ook waar je je auto (en eventueel tent) kan stallen. Je wordt dan met bussen vanaf de aangegeven parkeerplaats naar het complex gereden waar het gehouden wordt (en uiteraard ook weer terug)
Het is allemaal prima geregeld!

Nou inderdaad, dat was zeker prima geregeld.
In een woord geweldig.
Maar goed dat ik niet zoveel geld op zak had, want je zou daar wel van alles willen kopen.
Zelden zo'n groots opgezet evenement gezien waar alles tot op de puntjes geregeld was en waar zoveel moois te zien was.
Kortom, zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

At 23:19:24 26/05/05, Marinka van Ooijen wrote:
Hoi,
Wij zijn verleden jaar geweest en het is zeker de moeite waard!
Je kan alle informatie vinden op de reeds genoemde web-site (www.abenteuerallrad.de). Als je Bad Kissingen in komt staat het allemaal aangegeven, ook waar je je auto (en eventueel tent) kan stallen. Je wordt dan met bussen vanaf de aangegeven parkeerplaats naar het complex gereden waar het gehouden wordt (en uiteraard ook weer terug)
Het is allemaal prima geregeld!

Frans
-

Ga naar bovenkantPagina: 1