| 

Betuwerit 19 juni
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Betuwerit 19 juni
Betuwerit 19 juni 6 jaren, 7 maanden geleden  
Wederom een prima georganiseerde rit vandaag. Met name het stuk langs de Linge is erg mooi! Ik heb mijn Garmin weer een mooie track laten maken (Mapsource, .gdb), geinteresseerden kunnen me uiteraard mailen. De gemiste bolletjes / pijltjes krijg je er gratis bij .

Groet, Michel
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Betuwerit 19 juni 6 jaren, 7 maanden geleden  
Dank voor het compliment, mede namens de andere All Road Commissie leden. We doen het met veel plezier en enthousiasme!

Klik op onderstaande (tijdelijke) link voor nog wat foto-impressies van de startplaats.

www.geehurkmans.nl

Groet,

Gee Hurkmans
All Road Commissie

Mooie rit, leuk uitgezet.
De blauwe lucht zonder ook maar 1 wolkje mag de organisatie van mij zien als iets wat ze ook verdiend hebben.

Ook de verzorgde achtergrond informatie was goed.
Gewoon simpel, kopietje van internet, geen toeters en bellen - precies genoeg om een idee te hebben waar je allemaal door komt.
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Heerlijke dag gehad, mooie route lekker tuffen langs de Linge, soms erg smal. Veel fietsers die niet vrolijk keken als er gepasseerd moest worden en handgebaren waren niet van de lucht...........(toen wij stilstonden en er een groep andere LR liefhebbers voorbijkwam konden wij de gesprekken en de gebaren goed volgen en zien).
Helaas voor die mensen (de fietsers) hebben wij erg genoten en ons uiterste best gedaan om niet het ons "onterecht" toegekende imago te verslechteren.

Voor hetgeen wij gezien hebben waren alle deelnemers aan de rit uitermate voorzichtig met passeren en heeft een ieder zich aan het verzoek van de organisatie gehouden.

Chapeau (op z`n frans) en hear...hear!! (op z`n engels)

Achteraf een lekkere pannekoek en natuurlijk het zo fel begeerde vaderdagkadootje wat de kids gemaakt hadden. Een foto van "paps" in z`n tuut op een zelfgemaakte kaart !

Volgende keer zijn we zeker weer van de partij

Robb
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Ga naar bovenkantPagina: 1