| 

Terugblik & foto's Mammut 2, 3 & 4 oktober
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 12345678...15
ONDERWERP: Terugblik & foto's Mammut 2, 3 & 4 oktober
Terugblik & foto's Mammut 2, 3 & 4 oktober 2 jaren, 4 maanden geleden  
Allereerst een compliment naar Willemjan voor het organiseren van dit weekend, terwijl je er zelf niet bij kon zijn.:thumb:

Volgens mij waren er 18 auto's dus de animo was goed!

Ik ben gisteravond weer zonder schade thuisgekomen en heb een top uistapje gehad.

Het was weer erg leuk en het terrein was dit keer door de regenval van afgelopen week een ware ijsbaan geworden.

Op vrijdagmiddag zijn we met een aantal auto's reeds het terrein in gegaan en een aantal leuke stukken gereden. Zaterdag hadden we een topdag, direct na 10 minuten vast op een bospad en nadat je daar uit was kwam het volgende zware obstakel binnen 10 meter. We hebben 2 uur staan te lieren om onze groep van 8 auto's er doorheen te krijgen.

Mijn foto's picasaweb.google.nl/123sjopaver/200910La...1sRgCKLZvaX7hcvM_QE#

Kan ik me al inschrijven voor het volgende buitenland weekend ?
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Terugblik & foto's Mammut 2, 3 & 4 oktober 2 jaren, 4 maanden geleden  
Wat een enorm gaaf weekend is het weer geweest.

Ik herken de stukken waar ik vorige week zelf vast stond.

Ook ik wil de volgende keer weer mee
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Net even van de foto's zitten genieten en zo te zien heb ik aardig wat gemist. Volgende keer wil ik ook graag mee.

Groet,
Jeroen
-

WJ bedankt!

En volgende keer moet je er echt bij zijn, de Freelander zal onder gelijke omstandigheden niet meer dan de camping en een paar bospaden zien denk ik.. :cry:

Ook wij zijn weer heel thuis; de tussenbak zweet als een gek . De zachte landingen hebben het roestbeest in de uitlaat geholpen om de V8 sound nog beter tot z'n recht te laten komen en we hebben ca. 1:3 gereden tussen aankomst in Mammut en eerste tankstop vandaag....

De fotografe gaat de ca. 380 foto's uitzoeken en online zetten.. De filmpjes volgen spoedig.

@Paul,
Jullie hebben nog enige mooie fotomomenten gemist maar die rijders melden zich vanzelf.. haha

-

Mooie foto's Paul. Je had een foto onder je motorkap moeten maken. Geheel bekleed met terracotta! Het terrein lag er mooi bij. Ik heb me echt vermaakt.

Mooie foto's Paul. Je had een foto onder je motorkap moeten maken. Geheel bekleed met terracotta! Het terrein lag er mooi bij. Ik heb me echt vermaakt.

Ga naar bovenkantPagina: 12345678...15