hoi, ik heb wel enige terrein ervaring maar moet toegeven dat ik mijzelf voorlopig geen ervaren terrein coureur zal noemen.
het is dan hoofdzakelijk zand terreinen met lang geleden een soes samoerai en een paar jaar terug een cherokee en verder met niet een 4x4 maar een 8x8 en 10x8 etc... zeg maar 40 tot 50 tons kippers
sja en dat is zeker niet hetzelfde als met een 4x4 de prut in
ik heb inderdaad wat foto's bekeken en met steen en rots heb je een heel andere discipline.
maar het ging mij niet zozeer over de ervaring maar over het feit dat de ene LR het wel zou kunnen en de andere niet, als je begrijpt wat ik bedoel.
de kwaliteit van de auto ligt naar mijn mening toch voor zo'n 75% bij de bestuurder
zoals jullie op de foto kunnen zien heb ik mijn voor bumper al enigzins aangepast op de gemiste bodemvrijheid (een tijdelijke oplossing totdat er budget is voor een fatsoenlijke (lier)-bumper). en zoals je ook kunt zien zou er een stuurstang beschermer op moeten. en zoals ik hier al eens vermeld heb, die vind ik eigenlijk nog belangrijker dan een andere bumper...
en een krasje of deukje lig ik niet zo wakker van. het is bij mij een werk auto en dat krasje of deukje komt er toch wel in. het gaat er meer om zoals stefan denk ik probeert te zeggen, dat je de boel heel houdt en je de handel niet kapot rijdt. dat is niet alleen vervelend voor de groep maar over het algemeen ook een dure grap in het buitenland.
laat ik het anders formuleren, is het alleen voor de cracks of kunnen er ook minder ervaren/beginners rijders mee? ieder evenement heeft tenslotte zijn eigen moeilijkheids graat.