| 

Foto's Heerde 2010
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 12345678
ONDERWERP: Foto's Heerde 2010
Foto's Heerde 2010 2 jaren geleden  
Bij deze bedankt aan de organisatie voor een leuk off-road evenement. En ook bedankt aan de vriendelijke marshall en mensen die mij geholpen hebben toen ik moeite had met door het bos-deel rijden. En sorry voor de mensen die achter mij in de file stonden.

Ik heb een leuk aantal rondjes kunnen rijden, alleen deze keer met extra gladheid hadden mijn banden het wat moeilijker. Ik gleed wat meer dan dat ik wilde.

Hoe dan ook, hier mijn foto's: picasaweb.google.nl/Thomastdi5/OffRoadHeerdeLRCH2010#
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Foto's Heerde 2010 2 jaren geleden  
Ik ben vanmiddag even een uurtje wezen kijken en wat foto's gemaakt.

picasaweb.google.com/123sjopaver/201001LRCHEvenementHeerdeD3#

Mooie foto's Paul ziet eruit dat het weer top is geweest , had helaas teveel kleine dingen liggen die nu echt gedaan moesten worden en heb helaas hiervoor een verstandige en niet leuke beslissing moeten nemen :cry:

Mijn bescheiden bijdrage is te zien op Facebook: www.facebook.com/album.php?aid=135566&id=653234674
Het was voor mij de eerste keer en ik vond het heel erg leuk!!

Het was weer leuk!
Iedereen bedankt.
Uiteraard de organisatie, maar ook die meneer die mij de gouden tip gaf om wel over de bult te komen.
Vandaag weer veel geleerd. Bijvoorbeeld dat ""Rij zo rustig als kan en zo snel als nodig" soms wel betekend dat je 2 keer zo snel moet aanrijden.

Erg leuk terrein ook trouwens.

Helaas één ding vergeten vandaag.... fotocamera

We hebben ons prima vermaakt. Het terein werd steeds zwaarder en leuker. Op rood zelfs flink vast gezeten ( voor t eerst). Hulp altijd dichtbij bij LRCH evenementen. Alleen maar leuk. Een rondje later Bauke op precies dezelfde plek ook kunnen bevrijden. Erg geslaagde dag.
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Ga naar bovenkantPagina: 12345678