| 

Manifestatie tegen kilometerheffing 23 januari a.s.
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 123
ONDERWERP: Manifestatie tegen kilometerheffing 23 januari a.s.
Manifestatie tegen kilometerheffing 23 januari a.s. 2 jaren geleden  
Ik kreeg onderstaand bericht van Marcel Lambrechts per mail:

=====================================================

Beste auto liefhebbers,

zoal u waarschijnlijk (vooral als auto liefhebber) weet is de regering thans druk doende de kilometerheffing
door te drukken. Het wordt steeds duidelijker dat, ondanks eerdere uitspraken van minister Eurlings,
het systeem hoe dan ook ingevoerd gaat worden waarbij het Nederlandse volk door de overheid en gekleurde
partijen als de ANWB alleen mooie verhalen over de kilometerheffing te horen krijgt. Aanstaande zaterdag
23 Januari houdt de ANWB een bondsraadsvergadering waarna er op initiatief van de stichting
"de vrije automobilist" (tevens oprichter van het burgerinitiatief "kilometerheffing-nee.nl") een
manifestatie wordt gehouden in Den Haag, waarbij een hopelijk zo groot mogelijke stoet van auto's rijdend
en claxonerend vanaf het ANWB hoofdkantoor, het Binnenhof en departement van VenW omsingelen.

Het hierboven genoemde burgerinitiatief www.kilometerheffing-nee.nl en bijbehorende stichting heeft
zonder noemenswaardige vorm van media aandacht nu al bijna 150.000 steunbetuigingen gekregen. Op deze
website van dit initiatief zijn diverse stukken te lezen met de werkelijke consequenties (in
tegenstelling tot de informatie afkomstig van de ANWB en overheid) voor iedere automobilist en ook
alle andere Nederlanders. Helaas wordt dit burgerinitiatief doodgezwegen en zelfs geboycot in vrijwel
alle media, alsof de waarheid niet aan het licht laat komen.

Het wordt steeds duidelijker dat de kilometerheffing er hoe dan ook moet komen en dat alle Nederlanders
NU wakker geschud moeten worden, voordat de overheid ook dit invoerd (denk maar aan AOW leeftijd,
Europese grondwet, etc).

Ik hoop dat u onder uw leden de oproep tot deelname aan de manifestatie van 23 Januari in Den Haag
kunt verspreiden, zodat zoveel mogelijk mensen hieraan mee zullen doen en ervoor zorgen dat deze
manifestatie een groot succes wordt en Den Haag zal weten dat de automobilisten niet meer zomaar
over zich heen zullen laten lopen !!

Dus MANIFESTATIE TEGEN KILOMETERHEFFING OP 23 Januari 2010 in Den Haag !!!

Meer info en aanmelden op www.kilometerheffing-nee.nl

Met vriendelijke groet,

Marcel Lambrechts

=====================================================

Gerard

Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Manifestatie tegen kilometerheffing 23 januari a.s. 2 jaren geleden  
Uhhh, is er dan al bekend waar tegen geprotesteerd gaat worden?

Voor zover ik weet is er nog erg weinig bekend over hoe de regeling precies in elkaar zit. De ANWB is zelfs nog niet helemaal zeker of ze de regeling nu wel of niet ondersteunen. En als de mensen die er over praten met Den Haag het al niet weten waar gaan wij dan tegen protesteren?
-

Joh, maakt niet uit..... Alle voorstellen uit Den Haag, als rechtaarde Nederlander gewoon tegen stemmen....
-

Nog een petitie om te tekenen. Ik hoop dat dit samen met de petitie van de VVD een verschil gaat maken.

Bullshit. De vervuiler betaald!

Hebben "wij" deze regering niet gekozen met z'n allen? Dan zal je er ook de zure vruchten van plukken.

Gerard, die toch geen verschil merkt met z'n oldtimer dampende stampende rokende 109"
-

Hey, niks tegen dampende stampende rokende 109"s he ..

Vervuiler betaald.... zeg dat tegen de bestuurder van een peug 10weet ik veel (7ofzo?) die al duurder uit is met iets van 10.000km per jaar.
Ik heb eens een hele mooie site gezien waarop allerlei merken en modellen staan, wat je op het moment betaald aan bpm, wegenbel., afschrijving en weet ik het wat nog meer, en wat je kwijt zou zijn aan de km-heffing. En dan laten ze zien bij hoeveel km je al duurder uit bent.
Zelfs met moderne kleine goedkope zuinige auto's was het vaak maar 10.000km per jaar en je was al meer kwijt. Bij sommige was het zelfs al bij 7500km...
Basisprijs 3ct/km... tss.. laat me niet lachen. Zelfs voor een klein zuinig ding betaal je al meer. Hoeveel procent van de bevolking zou minder betalen? 60procent ofzo? Yeah right..

Ik las ook net ergens dat files met 50% zouden afnemen en dat het gebruik van het openbaar vervoer met 6% zou toenemen..
Wat gaan dan al die andere mensen doen? Lopend over de snelweg naar het werk?? Benieuwd waar die gasten hun cijfers vandaan halen..

Ga naar bovenkantPagina: 123