Dit onderwerp stond voorheen in de 'Kroeg'.. Nu is alles wat duidelijker en definitiever, daarom ga ik hier verder.
Beste Discofans,
28 februari is het zover, dan organiseren Auke Witteveen en ik de allereerste Discodag ooit, editie 2010! We nodigen je hierbij uit voor dit evenementje.
Inmiddels is de organisatie druk in de weer. Uitgangspunten zijn een rit in de prachtige omgeving van Ede-Barneveld-Amersfoort en een treffen bij het kantoor van Auke Witteveen. Er zullen tijdens de rit ook stukjes onverhard (openbare weg) gereden worden, echter zal iedereen met een Discovery mee kunnen doen, ook met wegbanden. Er is zeker geen wedstrijd-element, we rijden in groepjes, zodat de cracks in het uiterste geval de minder ervaren rijder een handje kunnen helpen.
Grofweg is de planning als volgt:
11u30 - 12u00 verzamelen op een nader te bepalen punt in de buurt van Ede
12u00 - 13u00 vertrek in groepjes van 2-3 auto's, om de 5 - 10 minuten
15u00 - 16u00 binnenkomst bij Exte in Amersfoort
16u00 - 18u00 soep met broodjes, verhalen en gezelligheid
18u00 - 18u30 opruimen en schoonmaken (als je kan, graag even helpen!)
En omdat we het geheel low-profile willen organiseren is er alleen een bijdrage verplicht voor het roadbook en sticker (rond de € 4,50). Naast de soep zal een potje staan om vrijwillig een donatie te doen voor de versnaperingen.
De afgelopen maanden is er interesse getoond om deel te nemen aan deze dag. We hebben een maximum gesteld op 40 Discovery's. Dit om het overzicht te behouden en de zondagse overlast in deze streek een beetje te beperken. Er hebben reeds 29 mensen interesse getoond door mij een PB te sturen, er is dus ruimte over voor mensen die nog geen interesse hadden getoond. Voor de duidelijkheid: dit is een initiatief los van de LRCH. Niet-leden zijn ook van harte welkom!
Onze vraag is even te reageren op tomvooges(at)gmail.com, dan weten wij hoeveel roadbooks we nodig hebben en krijgt iedereen genoeg ballen in de soep. Graag dus ook vermelden hoeveel passagiers je meebrengt.
Tot de 28e!
Groet,
Tom Vooges