| 

Marne Blaise 2010 (13,14 en 15 mei)
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Marne Blaise 2010 (13,14 en 15 mei)
Marne Blaise 2010 (13,14 en 15 mei) 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Hallo

In mei (hemelvaart) wordt in Joinville (Noord-Frankrijk) de 3 daagse Marne Blaise gereden.
Je kunt elke dag een ander road boek kiezen tussen de 80 en 120 km bolletje pijl rijden.
De routes gaan Over veld wegen en bossen, en zijn over het algemeen voor iedereen goed te rijden. De moeilijke stuken , is er meestal een mogelijkheid om er om heen te rijden , iets wat ik dus nooit doe Ook de lief hebbers van natuur schoon, komen hier vol aan hun trekken.
In de routes passeer je ook 4x4 terreinen , waar je naar harte kan spelen. Deze zijn in het algemeen heavy, maar je hoeft er niet in te rijden als je dat niet wilt. Op de laatste dag is het ook mogelijk,om geen route te rijden, maar naar een extreem 4x4 terein te gaan en daar de gehele dag te rijden.

Als er mensen zijn die ook graag er na toe willen stuur maar een PB naar mij dan, stuur ik jullie een inschrijf formulier en verdere informatie. Op dit moment heb ik nog geen inschrijf formulier, die verwacht ik ongeveer eind maart binnen te hebben.
De afgelopen editie´s koste het €120,--, voor 3 dagen.Ik verwacht dat de prijs het zelfde zal zijn.
Groeten Raymond
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Ga naar bovenkantPagina: 1