| 

opkikkerdag 20 maart
(1 bezoeker) (1) Gast
Evenementen
Ga naar onderkantPagina: 123
ONDERWERP: opkikkerdag 20 maart
opkikkerdag 20 maart 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Beste Gert

Ik vind het ontzettend vervelend dat ik je aanmelding voor 20 maart moet annuleren, maar de volgende situatie heeft zich voorgedaan.

We hebben de unieke kans gekregen om 14 oude militaire legervoertuigen in te zetten tijdens de Super Opkikkerdag in maart, dit zijn echte museumstukken. De organisatie ‘Keep them Rolling’ zal met een groot aantal van haar leden komen om bij te dragen aan onze Super Opkikkerdag. In eerste instantie was het de bedoeling dat zij met slechts enkele Willy jeeps zouden komen en daarnaast vele andere voertuigen, zoals tanks en vrachtwagens. Het strand zou door deze organisatie ook geheel in legerstijl worden aangekleed, met bijvoorbeeld zelfs een veldhospitaal en acteurs om het geheel nog meer aan te kleden. Door een ‘kleine’ miscommunicatie zal de invulling van de dag op het strand anders worden dan in eerste instantie voor ogen was.

Zij komen zoals gezegd nu met 14 Willy’s en het overige zullen wij wellicht in de toekomst een keer kunnen realiseren. Het vervelende nu is natuurlijk dat we veel te veel Jeeps hebben en wij een van beide partijen helaas moeten annuleren. Ik voel me ontzettend opgelaten, maar vooral ook met het oog op de toekomst (we zullen in de loop der jaren de frequentie van de Super Opkikkerdagen verhogen) is het belangrijk dat wij ook nieuwe relaties aangaan. Wij zouden bijvoorbeeld het plan zoals het in eerste instantie was graag alsnog uitvoeren in de toekomst, maar dan moeten we deze prille relatie natuurlijk wel in stand houden. Daarnaast is het natuurlijk ook wel heel erg bijzonder om deze keer het Strand te verrijken met deze super speciale jeeps.

Ik besef me dat je er misschien in je agenda al rekening mee hebt gehouden en er waarschijnlijk net als wij al naar uitkeek. De volgende dag zal zaterdag 16 oktober zijn en heel graag wil ik je vragen om deze dag aanwezig te zijn.

Ik hoop op je begrip en hoor ontzettend graag van je!

Met hartelijke groet,

namens stichting Opkikker,

Daphne C. van Diemen

Coördinator evenementen

[moderator: adresinfo verwijderd]
Laatste Wijziging: 08/03/2010 17:55 Door Gerard_L.
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:opkikkerdag 20 maart 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Los van het feit dat het jammer voor je is Gert en ik je teleurstelling snap denk ik niet dat het erg kies is om een persoonlijk gerichte email, voorzien van alle NAW gegevens en al, klakkeloos op het forum te zetten.
Dat kan beter.
Martin_Liz
free-lance projectleider / grafisch vormgeefster
Martiis Design
Online Status: OFFLINEView Profile: Martin_Liz
Website: www.landreiziger.nlLocatie: Dordrecht
Groet!

Martin & Liz
www.landreiziger.nl

Erg gaaf voor die Kiddo's!!! een dagje op stap in die Willieeeeeeees!!

Dit is nou eens een Jeep waarvoor ik graag wil schuiven.. (in oktober dan maar in de herkansing)
Schils
Docent Wildlife / dierverzorging
Online Status: OFFLINEView Profile: Schils

Ik heb het mailtje net ook gelezen. Ik ben blij voor De Opkikker dat zij meer Super Opkikkerdagen kunnen gaan organiseren. Het is dan heel belangrijk om ook het netwerk van vrijwilligers dienovereenkomstig uit te breiden. Stichting Keep Them Rolling is natuurlijk wel heel gaaf om er bij te hebben. Voor het succes van de Super Opkikkerdagen staan wij ons dagje graag een keer af hoor.
Michiel Tom
Zelfstandig railprofessional
Shuntingyard.com
Online Status: OFFLINEView Profile: Michiel Tom
Website: www.shuntingyard.comLocatie: Lelystad
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | Discovery II Series TD5 ES 2000

www.shuntingyard.com
www.linkedin.com/in/michieltom

Had me ook aangemeld, het is wel geweldig voor de kids al die oude tanks en andere voertuigen. Denk ook dat de pappa's een geweldige dag hebben. Moeders en zussen(jes) iets minder denk ik. Had graag meegeholpen die dag maar denk dat het belangrijkste is dat al die families een geweldige onbezorgde dag hebben. Mijn plezier komt dan gewoon op de tweede plaats, verkeer gelukkig niet in hun situatie. Zal oktober maar eens op de kalender zetten dan.

En het is inderdaad geweldig dat ze nog meer van die superopkikkerdagen kunnen houden, dat we wij af en toe kunnen helpen en dan ook nog zelf lol hebben is dan mooi meegenomen.

mvg JanTD5
JanTD5
-
Online Status: OFFLINEView Profile: JanTD5
Mvg Jan 1998 Defender 110Td5

Ik had me er al op op verheugd Maar dit is ook erg leuk voor de kinderen.
Zou zelf ook wel een keertje mee willen.

Ga naar bovenkantPagina: 123