Beste Gert
Ik vind het ontzettend vervelend dat ik je aanmelding voor 20 maart moet annuleren, maar de volgende situatie heeft zich voorgedaan.
We hebben de unieke kans gekregen om 14 oude militaire legervoertuigen in te zetten tijdens de Super Opkikkerdag in maart, dit zijn echte museumstukken. De organisatie ‘Keep them Rolling’ zal met een groot aantal van haar leden komen om bij te dragen aan onze Super Opkikkerdag. In eerste instantie was het de bedoeling dat zij met slechts enkele Willy jeeps zouden komen en daarnaast vele andere voertuigen, zoals tanks en vrachtwagens. Het strand zou door deze organisatie ook geheel in legerstijl worden aangekleed, met bijvoorbeeld zelfs een veldhospitaal en acteurs om het geheel nog meer aan te kleden. Door een ‘kleine’ miscommunicatie zal de invulling van de dag op het strand anders worden dan in eerste instantie voor ogen was.
Zij komen zoals gezegd nu met 14 Willy’s en het overige zullen wij wellicht in de toekomst een keer kunnen realiseren. Het vervelende nu is natuurlijk dat we veel te veel Jeeps hebben en wij een van beide partijen helaas moeten annuleren. Ik voel me ontzettend opgelaten, maar vooral ook met het oog op de toekomst (we zullen in de loop der jaren de frequentie van de Super Opkikkerdagen verhogen) is het belangrijk dat wij ook nieuwe relaties aangaan. Wij zouden bijvoorbeeld het plan zoals het in eerste instantie was graag alsnog uitvoeren in de toekomst, maar dan moeten we deze prille relatie natuurlijk wel in stand houden. Daarnaast is het natuurlijk ook wel heel erg bijzonder om deze keer het Strand te verrijken met deze super speciale jeeps.
Ik besef me dat je er misschien in je agenda al rekening mee hebt gehouden en er waarschijnlijk net als wij al naar uitkeek. De volgende dag zal zaterdag 16 oktober zijn en heel graag wil ik je vragen om deze dag aanwezig te zijn.
Ik hoop op je begrip en hoor ontzettend graag van je!
Met hartelijke groet,
namens stichting Opkikker,
Daphne C. van Diemen
Coördinator evenementen
[moderator: adresinfo verwijderd]