| 

Oproep tot zwaaien naar elkander
(1 bezoeker) (1) Gast
Kroeg
Ga naar onderkantPagina: 12345678...181
ONDERWERP: Oproep tot zwaaien naar elkander
Oproep tot zwaaien naar elkander 2 jaren, 11 maanden geleden  
Ik heb een 109 en zwaai naar elke laro die ik tegen kom.
vaak word er terug gezwaaid door defenders, maar de rest zwaait eigenlijk niet. zeker nieuwe laro's zwaaien bijna nooit ( vertellen ze bij de dealer niet dat zwaaien er bij hoort? )

Zwaaien jullie ook?

groetjes
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re: Oproep tot zwaaien naar elkander 2 jaren, 11 maanden geleden  
Tuurlijk!
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Nee, zeker niet als ik in de C5 rond rij...

Als ik in een van de Land Rovers zit zwaai ik voornamelijk naar Series en Defenders. De rest zwaait toch niet terug, maar ik hou ze wel in de gaten. Als er een Freelander/Disco/Range zwaait krijgt hij het dubbele terug
Geen afbeeldingGeen afbeelding
-
Online Status: OFFLINE

Tuurlijk zwaaien wij!

Ik blijf het ook gewoon stug vol houden en het valt me op dat steeds vaker andere Disco rijders ook daadwerlijk terug zwaaien. Maar inderdaad dan niet de Disco 3 rijders.

Maar defender rijders zwaaien eigenlijk alleen naar ons in de Disco als deze onder de modder zit

Groeten
Frank Sanders

Oud nieuws Maarten, die vraag wordt al jaren gesteld. Maar ik snap dat je hier uit pedagogisch oogpunt verandering in wilt brengen. Zwaaien is vriendelijk en toont een vorm van betrokkenheid met elkaar.... maar daar schuilt nu net het manco. Die in hun boodschappenwagens herkennen niet eens de wagen waarin jij rijdt... sorry, is niet anders. Troost; ik zwaai ook, maar zeker niet niet naar wat duurder en nieuwer oogt dan de mijne en al het andere dat niet terugzwaait is gewoon jammer. Pedagogisch gezien wel de moeite waard, want bij een volgende keer zwaaien ze waarschijnlijk wel in het vervolg... ach filosoferen is zo leuk :wave:

Ik zwaai naar de meeste LR's die ik zie. De nieuwere zwaaien inderdaad niet terug. Maar je ziet het dan al, voetbalvrouwtje achter het stuur of iets dergelijks. Ze kijken dan zelfs ook nog kwaad naar je . Het is alleen maar vriendelijkheid.

De Disco's die ik onderweg tegenkom zwaaien wel. Het valt me op dat mensen meer naar hun eigen model zwaaien dan naar anderen...

Ga naar bovenkantPagina: 12345678...181