| 

Soms zit het mee, soms zit het tegen..
(1 bezoeker) (1) Gast
Kroeg
Ga naar onderkantPagina: 1234
ONDERWERP: Soms zit het mee, soms zit het tegen..
Soms zit het mee, soms zit het tegen.. 2 jaren geleden  
En bij mij zat het allemaal mee, behalve het weer, toen ik in Zuid Afrika met onze Disco aan het rondtuffen was. 9000km gereden zonder ook maar een enkel probleem.

Nu is die maat van me, de medeeigenaar, met zijn vriendin in ZA met de disco aan het rondrijden en heeft weer lekker wat pech.

Het eerste probleem was onhandig maar vrij makkelijk opgelost. In de vaccuumpomp op het blok zitten 2 pluggen in een plastic huis. Eéntje daarvan was eruitgevallen ofzo.. oftwel, ding mikte wat olie eruit daar. Nou heeft ie daar een flessedop overheen gelijmt en dat probleem was opgelost .

Nou belde ie me net op, koppeling weg.

Hij kan nog wel gewoon rijden, maar het pedaal heeft geen druk meer.

Zal dus wel de koppelingsvork zijn waar doorheen gedrukt is ('98er 300tdi). En dat met nog iets van anderhalve week vakantie te gaan .
Kan de bak er dus ook nog even onderuit om dat gefixed te krijgen. Leuk..

Had ik dus even geluk met mijn rondreis

Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen..

ps, iemand geinteresseerd in een perfect(e) onderhouden (FSH) Disco met daktent in ZA?

grapje, hij gaat niet weg
ToyRoverlander
Professioneel levensgenieter!
Wisselende werkgevers
Online Status: OFFLINEView Profile: ToyRoverlander
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
"Stirring up the shit is something I like to do "

-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.

Re:Soms zit het mee, soms zit het tegen.. 2 jaren geleden  
Een klus vakantie. Hij moet blij zijn dat het geen Franse auto is, dan heb je meer ellende.

ja idd.. Na wat nader onderzoek lijkt het er toch meer op te lijken dat het een koppelingcylinder is. Scheelt, is iig minder werk om te laten vervangen. Zal dus ook minder duur zijn .

Lijkt alsof je met franse auto's ook al niet zo'n goede ervaringen hebt Thomas
ToyRoverlander
Professioneel levensgenieter!
Wisselende werkgevers
Online Status: OFFLINEView Profile: ToyRoverlander
"Stirring up the shit is something I like to do "

-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.

ToyRoverlander schrijft:
Lijkt alsof je met franse auto's ook al niet zo'n goede ervaringen hebt Thomas

Ik heb gelukkig nooit een Franse wagen in bezit gehad, maar ik ken wel een paar die er wel eentje hadden. Constant problemen met de elektronica, niet willen starten...

Toch heeft de slechte start van mijn Disco nooit echt de liefde voor Land Rover kunnen aantasten. Sinds de beurt van vorig jaar kan ik eigenlijk niet meer klagen.

Thomas Td5 schrijft:
Een klus vakantie. Hij moet blij zijn dat het geen Franse auto is, dan heb je meer ellende.

Wat een ONZIN!

Ik rij al jaren Citroens en als ik kijk naar wat we aan gezever en gezeur hebben gehad met de Slopel. En als ik hier rond kijk kom ik meer tegen dan op Citroen fora...
R1200C
Service Manager
Centric
Online Status: OFFLINEView Profile: R1200C
Website: www.onsmarie.nlLocatie: Noord Brabant (en niet vaak genoeg Italie)
Kei veel groeten

Joost

D\'n Harrie:
Land Rover Serie IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie:
Land Rover Defender 110 2002
www.onsmarie.nl

Alle automerken hebben exemplaren waar wat mis mee is. Dat ligt echt niet aan het merk auto.
De uitspraak "met de auto van een liefhebber is altijd wat" is niet voor niets uitgevonden
maxor
Software Engineer
Logica/Nederlands Loodswezen
Online Status: OFFLINEView Profile: maxor
Website: www.barad-dur.nlLocatie: Spijkenisse
Software en Land Rover knutselaar

Ga naar bovenkantPagina: 1234