|
Re:Soms zit het mee, soms zit het tegen.. 6 maanden, 4 weken geleden
|
|
ToyRoverlander schrijft:
Hoi Pim,
Hij zat in Almelo, vlakbij de Drakensberg.
Hebben ze Almelo verhuist terwijl ik niet keek?
... dat ie maar rechtstreeks naar Kaapstad ging over de A1 of N1...
Eventjes over Hilversum omrijden?
Wel leuk al die Nederlandse plaatsnamen daar weer.  Had dat in de VS ook. Zie je ineens dorpen die de namen hebben van grote Europese steden.
|
|
|
|
Laatste Wijziging: 09/02/2010 07:34 Door Gerard.
|
|
|
|
|
Ja grappig he  . Wij zaten toen ook al de kaart af te speuren. We zagen Almelo, Apeldoorn, en uhhhh.... nog veel meer iig 
|
|
Professioneel levensgenieter! Wisselende werkgevers
|
|
"When shit hits the fan watch where it flys and who it sticks to..."
-1965 109\" Toy-Rover
3.4diesel, H41 4speed, 80Series Cruiser assen, locked, SOA, 5125Series 14\"Bilsteins, 48\" voorveren.
|
|
|
|
|
Thomas Td5 schrijft:
Wel leuk al die Nederlandse plaatsnamen daar weer.
Ik kwam daar jaren geleden, in Louisiana, in een dorp dat "DeRidder" heette. Ik heb daar een kostelijke dag gehad, nadat ik wat Traveller's cheques ging inwisselen bij de bank. De bankdirecteur werd erbij gehaald, later de politiecommisaris, en nog later kreeg ik 's middags een officiële ontvangst door de plaatselijke afdeling van de Kiwani's. En een rondrit in zo'n politieslagschip door de omliggende contreien.
So, what's in a name?
|
|
Buschauffeur streekvervoer
|
|
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
|
|
|
|
|
Ongeloofelijk! Super!
Heb je ook de verplichte foto gemaakt van dat je onder het plaatsnaambordje stond ? 
|
|
|
|
-1965 109\" Toy-Rover
3.4diesel, H41 4speed, 80Series Cruiser assen, locked, SOA, 5125Series 14\"Bilsteins, 48\" voorveren.
|
|
|
|
|
Han de Ridder schrijft:
Ik kwam daar jaren geleden, in Louisiana, in een dorp dat "DeRidder" heette. Ik heb daar een kostelijke dag gehad, nadat ik wat Traveller's cheques ging inwisselen bij de bank. De bankdirecteur werd erbij gehaald, later de politiecommisaris, en nog later kreeg ik 's middags een officiële ontvangst door de plaatselijke afdeling van de Kiwani's. En een rondrit in zo'n politieslagschip door de omliggende contreien.
So, what's in a name?
Je eigen dorp.  Leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nou, ik kreeg net het belletje dat de auto bij Roverland staat voor reparatie.
Hij krijgt een nieuwe koppelingsvork, achterste krukaskeerring en nog iets, maar ik ben vergeten wat dat was.
Vrijdag is ie alweer klaar, en dat allemaal voor ZAR6.300, iets van €600, dus €300 p/p. Valt mee, jammer natuurlijk, maar valt nog mee.
Zou Mark een record hebben gezet met 1500km rijden zonder werkende koppeling  ?
|
|
|
|
-1965 109\" Toy-Rover
|
|
|