| 

Mag de defender toch nog even blijven?
(1 bezoeker) (1) Gast
Kroeg
Ga naar onderkantPagina: 1234
ONDERWERP: Mag de defender toch nog even blijven?
Mag de defender toch nog even blijven? 1 Jaar, 8 maanden geleden  
Net een bericht op autoweek gelezen.

artikel autoweek

Er gloort nog hoop voor de defender. Laten we hopen dat dat zo is. Wie zit er nou op een "nieuwe defender" te wachten? Ik niet!!!

Rogier
Elvis
Hotel Rispens
Hotel Rispens Vlieland
Online Status: OFFLINEView Profile: Elvis
Website: www.hotelrispens.nlLocatie: Vlieland
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Mag de defender toch nog even blijven? 1 Jaar, 8 maanden geleden  
Volgens mij zijn de problemen van de Defender groter dan de uitstoot, vooral de veiligheid zal ook een punt van aandacht zijn en blijven en die wordt door deze ingreep niet verbeterd.

Groet,

Willem
www.landrover-defender.eu
Willem
-
Online Status: OFFLINEView Profile: Willem
Website: www.landrover-defender.euLocatie: Noord-Brabant
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu

Willem schrijft:
Volgens mij zijn de problemen van de Defender groter dan de uitstoot, vooral de veiligheid zal ook een punt van aandacht zijn en blijven en die wordt door deze ingreep niet verbeterd.

Groet,

Willem
www.landrover-defender.eu

De Defender zou airbags moeten krijgen om aan de nieuwe veiligheidsnormen te kunnen gaan voldoen.
Toch denk ik dat Land Rover zelf graag een nieuwe Defender ziet op een Discovery onderstel. Scheelt in de productie kosten, je hebt dan een fabriekslijn die voor drie auto's (Defender, Disco en RRS) onderdelen maakt.

Het lijkt me geen probleem om er airbags in te zetten. Zoiets moet toch te realiseren zijn! Misschien zullen de kosten inderdaad uiteindelijk wel een rol gaan spelen bij het vervangen van de defender. Toch stellen ze de introductie van een mogelijke opvolger wel steeds weer uit. Dat is dan wel weer een beetje tegenstrijdig.

De tijd zal het leren!!!

Rogier
Elvis
Hotel Rispens
Hotel Rispens Vlieland
Online Status: OFFLINEView Profile: Elvis
Website: www.hotelrispens.nlLocatie: Vlieland

Elvis schrijft:
Het lijkt me geen probleem om er airbags in te zetten. Zoiets moet toch te realiseren zijn! Misschien zullen de kosten inderdaad uiteindelijk wel een rol gaan spelen bij het vervangen van de defender. Toch stellen ze de introductie van een mogelijke opvolger wel steeds weer uit. Dat is dan wel weer een beetje tegenstrijdig.

De tijd zal het leren!!!

Rogier

De Defender moet ook bruikbaar blijven voor gebruikers als het leger. Die eisen weinig tot geen elektronica. Daarom wordt ook nog steeds 300Tdi Defender geleverd. Een Defender 2 zal denk ik toch gaan delen in de techniek die in de Disco 4 en RRS zit. Dan zou je een aparte Defender-lijn moeten maken voor leger en andere gebruikers die geen elektronica willen. Dat is duur.

Zal met de komst van de 2.2 ook dat achterlijke bultje weer verdwijnen?

En 2 airbags zou niet zo'n punt moeten zijn, die zitten er vanaf de RRC Softdash/Disco300Tdi ook al in.
Jurriaan
Automobilist
Online Status: OFFLINEView Profile: Jurriaan
Website: www.mijnalbum.nl/Album=W7WMBE84Locatie: Rotterdam

Ga naar bovenkantPagina: 1234