| 

Altijd een spannend moment de beurt
(1 bezoeker) (1) Gast
Kroeg
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: Altijd een spannend moment de beurt
Altijd een spannend moment de beurt 1 Jaar, 8 maanden geleden  
Vandaag mijn Disco weggebracht voor de beurt en apk. Wel spannend, rond deze tijd vorig jaar had mijn Disco nogal wat puntjes waar aandacht nodig was. Viel dit jaar nog meer. Gelukkig maar, ik was ergens bang omdat ik ook wat dingen had gemerkt voor de beurt dat dit jaar nog eens slecht kon uitpakken.

Een remklauw was vast komen te zitten en moest gereviseerd. Opmerkelijk genoeg niets van gemerkt. Auto trok niet naar een kant of iets dergelijks. De trillingsdemper van de handrem, een groot brok metaal , bleek op half 11 te hangen. Kon zo los trillen en van de auto af vallen. Weer vast gelast. Een verroestte reflector van een achterlicht en een kleine koelvloeistoflekkage verholpen.
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Altijd een spannend moment de beurt 1 Jaar, 8 maanden geleden  
Dus het viel mee !
Is There Life After Death?
Touch This Vehicle And Find Out

DISCOVERY II series Td5 Highlander 2001

Highlander schrijft:
Dus het viel mee !

Gelukkig wel. Vorige jaar was veel meer. Toen moest de voorste cardanas venieuwd worden, de kabelboom moest vervangen worden, een stuurkogel was versleten en nog wat zaken. De rekening viel toen 5 keer zo hoog uit.

Thomas Td5 schrijft:
Vorige jaar was veel meer. Toen moest de voorste cardanas venieuwd worden, de kabelboom moest vervangen worden, een stuurkogel was versleten en nog wat zaken. De rekening viel toen 5 keer zo hoog uit.
Thomas waarom doe je niet wat eenvoudige klusje zelf? Cardanas vervangen? Een kind kan de was doen. Kosten: 300 pond. Kabelboompje vervangen? Uurtje werk. Nou ja, 2 dan als je niet zo snel sleuteld zoals ik. 28 pond.

Het scheelt je echt enorm veel geld. Probeer eens een klusje, je woont hier ergens in de buurt want je hebt dezelfde dealer als ik dus je kan mij altijd om hulp vragen. Vind ik alleen maar leuk!
RikH
Chiptuning zware dieselmotoren
Online Status: OFFLINEView Profile: RikH
Laatste Wijziging: 12/06/2010 12:04 Door RikH.Reden: Linkje werkte niet
Discovery series II Td5 MY 2000

“Doe nooit iets dat indruist tegen uw geweten, zelfs als de staat het verlangt.”
- Albert Einstein

RikH schrijft:
Thomas waarom doe je niet wat eenvoudige klusje zelf? Cardanas vervangen? Een kind kan de was doen. Kosten: 300 pond. Kabelboompje vervangen? Uurtje werk. Nou ja, 2 dan als je niet zo snel sleuteld zoals ik. 28 pond.

Het scheelt je echt enorm veel geld. Probeer eens een klusje, je woont hier ergens in de buurt want je hebt dezelfde dealer als ik dus je kan mij altijd om hulp vragen. Vind ik alleen maar leuk!

Ik zal je aanbod onthouden.

Welk deel van de kabelboom heb jij vervangen? Bij mij moest het gehele geval eruit, niet alleen het deel bij de injectoren. De olie kwam bij mij al bij de ECU en sensoren terecht.

Thomas als je het zelf wilt gaan doen geef een brul, ook vanuit hier wil ik je graag helpen met sleutelen kost je hooguit bak koffie
Bert Spronk
Auto restyler en comercieel medewerker verhuur
Berts auto Restyling / Workx materieel verhuur Ridderkerk
Online Status: OFFLINEView Profile: Bert Spronk
Website: komt eraanLocatie: Ridderkerk

Ga naar bovenkantPagina: 12