| 

Heeft er verdomme weer een tegen de disco gezeten
(1 bezoeker) (1) Gast
Kroeg
Ga naar onderkantPagina: 123456
ONDERWERP: Heeft er verdomme weer een tegen de disco gezeten
Heeft er verdomme weer een tegen de disco gezeten 1 Jaar, 8 maanden geleden  
Had tijdens mn cursus in Arnhem al een bezorg chinees met een gele opel combo bij mn auto gezien maar er eigenlijk verder geen acht op geslagen.
De volgende dag thuis bij daglicht bleek de rechter kunstof bumperkap los, ik even niet zo netjes gesproken en dacht dat het alleen een plastic pennetje was wat afgebroken was.
Gisteren aan het repareren geslagen blijkt die jojo het zelfs voorelkaar gekregen te hebben om een bout af te breken,heb ik nog geluk gehad dat ie het plaatwerk niet geraakt heeft
Nu alles weer gericht en gemaakt zit ik er toch aan te denken een heavy duty achter bumper erop te zetten aangezien dit niet dit eerste keer was dat die plastic kap kapot gereden werd
Overigens als iemand weet welke bezorg chinees in Arnhem met een gele opel combo rijdt van het vorig type hoor ik het graag,hij zal waarschijnlijk ook een aardig deukje hebben en ik heb nog een rekening voor hem
Bert Spronk
Auto restyler en comercieel medewerker verhuur
Berts auto Restyling / Workx materieel verhuur Ridderkerk
Online Status: OFFLINEView Profile: Bert Spronk
Website: komt eraanLocatie: Ridderkerk
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Heeft er verdomme weer een tegen de disco gezeten 1 Jaar, 8 maanden geleden  
Zonde zeg Bert. 't Is nu allemaal wel gemaakt begrijp ik?

Veel mooie oplossingen te koop qua HD achterbumpers, zelf een First Four gehad geloof ik op een Disco. Prima ding. Qua uiterlijk niet veel anders dan het standaard exemplaar, alleen wel lekker degelijk.
Jurriaan
Automobilist
Online Status: OFFLINEView Profile: Jurriaan
Website: www.mijnalbum.nl/Album=W7WMBE84Locatie: Rotterdam

Ja aan de buitenkant ziet het er weer strak uit maar heb kap moeten lijmen en metaal erachter moeten richten en een andere bout moeten oplassen cq het is niet meer orgineel
Waar had jij die heavy duty vandaan?
Ik wil nog een aardig tijdje met deze disco doen aangezien ik aardig in mn nieuwe toko heb moeten investeren en ik dus ook even geen andere verantwoord kan kopen.
Bert Spronk

Zat op een Disco toen ik `m kocht. Had `m eraf willen halen omdat m`n vader toen de alleen de TGV nodig had. Maar had geen standaard bumper liggen destijds, dus het restant auto is toen met die fancy achterbumper verkocht.

Best zonde, want bleek nog een prijzig stuk ijzerwerk te zien las ik toen ìe al verkocht was...

www.firstfour.co.uk/p0/rear-bumpers/228367.htm
Jurriaan
Automobilist
Online Status: OFFLINEView Profile: Jurriaan
Website: www.mijnalbum.nl/Album=W7WMBE84Locatie: Rotterdam
Laatste Wijziging: 13/06/2010 10:02 Door Jurriaan.

Heee Bert, waar in Arnhem zat je.....
Is There Life After Death?
Touch This Vehicle And Find Out

DISCOVERY II series Td5 Highlander 2001

Zien er goed uit , denk dat ik die investering toch ga doen tenzij ik ereen gebruikt vindt, thanks
Bert Spronk

Ga naar bovenkantPagina: 123456