|
hallo even voorstellen 1 Jaar, 12 maanden geleden
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen, ik ben Peter Verstraten 57 jaar en sinds vorig jaar april in het bezit van een verhoogde Range Rover Classic Diesel (2.5 VM) en een 12000 lbs Champion lier.
Deze auto gebruik ik voor woon - werk verkeer en om leuke dingen te doen, dus gebruiken we hem eigenlijk steeds meer want ook ik ben aardig besmet met het bij jullie alom bekende Land Rover virus
|
|
|
|
|
|
|
Re:hallo even voorstellen 1 Jaar, 12 maanden geleden
|
|
|
Peter welkom op het forum.
Ja dat virus, ruimen en enten helpt niet. Je moet het gewoon ondergaan.
Gr Andre
|
|
ZZP Service monteur scheepvaart AK Maritime Service
|
|
|
|
|
Re:hallo even voorstellen 1 Jaar, 12 maanden geleden
|
|
|
|
|
Zelfstandig Ondernemer www.binsdamesmode.nl
|
|
|
|
|
Re:hallo even voorstellen 1 Jaar, 11 maanden geleden
|
|
|
Peter,
Het was leuk je ontmoet te hebben op de Opkikkerdag.
Ik weet 100% zeker dat je net zo genoten hebt van deze dag als wij allemaal, gaan dit zeker vaker doen.
Je Range Rover Classic ziet er geweldig uit !!!!
Groetjes Marc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja een mooi bakkie van Peter, die RR van jou ziet er ook strak uit en het motortje loop als een naai machientje.
Gr. Raymond....
|
|
|
|
Is There Life After Death?
Touch This Vehicle And Find Out
DISCOVERY II series Td5 Highlander 2001
|
|
|
|
|
Welkom, welkom.
Heb ik ook gehad zo één
Hou de temperatuur maar goed in de gaten, als die dingen heet lopen scheur(en)t er één of meerdere koppen. En die dingen zijn series duur, vooral als je er 4 nodig hebt! (maar niet zo duur als een Td5 kop  )
|
|
Professioneel levensgenieter! Wisselende werkgevers
|
|
"Stirring up the shit is something I like to do "
-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop 
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.
|
|
|