| 

goedemiddag allemaal
(1 bezoeker) (1) Gast
Nieuw op het forum
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: goedemiddag allemaal
goedemiddag allemaal 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Hallo allemaal, hier een bericht van Pieter van der Vlis uit Frankrijk. Heb gisteren een discovery opgehaald uit Nederlnd nadat mijn p38 rangerover was 'ontploft' of vastgelopen.

Heb gelijk al een vraag: het is een commercial met een soort laag schot achter de voorstoelen. Wie weet hoe je dit schot kunt verwijderen om er achterstoelen in te zetten. Het zit niet vast met bouten.... hoe dan wel.... Alleen gelijmd??
Please helpwww.landroverclubholland.nl/components/c...h/emoticons/cool.png

Groet Pieter
vlistra
camping-eigenaar
camping moto dordogne
Online Status: OFFLINEView Profile: vlistra
Website: www.motocamp.com
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:goedemiddag allemaal 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Ik neem aan dat je de auto weer op geelkenteken wilt zetten? Het is misschien een open deur, maar zonder tussenschot voldoe je niet meer aan de grijskenteken eisen.

Hoe het schot precies vast zit weet ik niet, maar ik weet wel dat er een paneel extra over de bodem ligt dat de bevestigingspunten van de achterbank afdekt. Dit is wederom gedaan voor een eis van de belastingdienst.

Normaliter worden Land Rovers omgebouwd door Ter Berg. Je zou ook aan hun vragen kunnen stellen over het proces.

Re:goedemiddag allemaal 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Het schot zit gekit. Vanaf de voorzijde met een Stanly afbreekmes meermaals insnijden. Soms zit het schoot ook bij de wielkasten gelijmd of gekit. Maak dit eerst los zodat je het schot wat heen en weer kunt bewegen bij het verwijderen. Controleer ook of de gaten voor de gordels en achterbank alleen zijn afgeplakt, dichtgekit of gewoon bruikbaar zijn.
Edward
Ondernemer
Huis ter Maarsch, Atelier Hout, Oxyrea.
Online Status: OFFLINEView Profile: Edward
Website: www.huistermaarsch.nl   www.AtelierHout.nl   www.Oxyrea.nlLocatie: Onstwedde
Edward van Vugt
www.AtelierHout.nl www.HuisterMaarsch.nl www.Oxyrea.com
Land Rover Defender 130 2.4 Puma 2008
Land Rover Discovery 2 2.5 TD5 2003

Re:goedemiddag allemaal 1 Jaar, 10 maanden geleden  
Bedankt voor de reacties. Het schot is eruit. zat vast met dicht gekitte torkbouten waar nu de stoelen weer mee vast zitten. Nu nog een Frans kenteken, ben ik al bijna 6 weken mee bezig en rijen maar.....
vlistra
camping-eigenaar
camping moto dordogne
Online Status: OFFLINEView Profile: vlistra
Website: www.motocamp.com

Ga naar bovenkantPagina: 1