Tja, al jaren lid maar nog nooit voorgesteld.
Ik ben Martijn ten Broeke en woonachtig in Ruurlo. Ik woon samen met Heleen Weerkamp en samen hebben wij 2 kinderen die luisteren naar de namen Pieter en Isabelle. Sinds 2003/2004 zijn wij besmet met het Land Rover virus.
Op dit moment ben ik werkzaam bij Israpunt (
www.israpunt.nl) te Zutphen als accountmanager.
Mijn eerste Land Rover heb ik in 2003 of 2004 gekocht, dit was een militaire 109 SIII 2,25 D gekocht in Amsterdam (kenteken 75-vr-kv).
In 2006 hebben we een Discovery I 3.5 L V8 gekocht(GP-TP-42) (109 verkocht).
In 2007 hebben wij een 88 SIII pick-up 2,25 bezine gekocht(46-VBH-5) (Discovery verkocht).
In 2008 hebben wij naast de 88 een Discovery II 4L V8 gekocht (08-gf-tx).
In 2009 hebben wij de huidige 110 3.5L V8 uit (na aanpassing) 10-1984 gekocht(34-JJJ-5) (de 88 en Discovery verkocht).
Zoals jullie dus zien al meerdere modellen gehad en er zal denk ik altijd wel een Land Rover blijven. Naast de 110 hebben wij ook nog een lease auto van mijn werk maar er kan een mogelijkheid komen dat ik de lease auto kan inruilen en dan een eigen auto kan gaan rijden. Als dit mogelijk wordt komt er een Discovery bij

.
In juli 2009 heb ik een bolletje-pijltje rit rondom Ruurlo uitgezet en deze is door zo'n 30 a 35 Land Rovers toen gereden. Door de vele positieve reacties ligt er nog steeds een idee om een nieuwe rit uit te zetten maar dat is er nog niet van gekomen. Mocht iemand interesse in de rit hebben mail me dan! Ik zal de rit je mailen.
Nou dit was het wel, mochten er vragen zijn mail me dan.
Groet Martijn ten Broeke