| 

Nou dan stel ik me ook even voor, wel zo netjes...
(1 bezoeker) (1) Gast
Nieuw op het forum
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Nou dan stel ik me ook even voor, wel zo netjes...
Nou dan stel ik me ook even voor, wel zo netjes... 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Hallo allemaal,

Mijn naam is Klaas Schermerhorn en ik woon in Grootschermer ben 43 jaar en heb nog geen Land Rover en ook nog nooit een gehad.
De wens is er al lang en ik ben nu al een heel tijdje op zoek en heb verschillende auto's bekeken.Het boekje met aankoop advies heb ik met veel plezier meerdere malen gelezen.
Ik ben op zoek naar een belastingvrije 110 liefst met een 200TDI motor.
Ik hoop dat ik binnenkort de ideale auto vind.
Ik vind het erg leuk om de site regelmatig te bezoeken.
Groet Klaas Schermerhorn.
klaaskoets
Loodsdienstcoordinator
Online Status: OFFLINEView Profile: klaaskoets
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Nou dan stel ik me ook even voor, wel zo netjes... 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Welkom! Goed je ogen open houden en er komt vast wel eens de juiste op je pad. Zoek je een 3deurs of een 5deurs? En is rechtsgestuurd een probleem of deel van de charme? En waarom juist een 200Tdi, en geen 300Tdi?
Jurriaan
Automobilist
Online Status: OFFLINEView Profile: Jurriaan
Website: www.mijnalbum.nl/Album=W7WMBE84Locatie: Rotterdam

Re:Nou dan stel ik me ook even voor, wel zo netjes... 1 Jaar, 11 maanden geleden  
Hallo Jurriaan,

300TDI is ook prima, heb laatst gereden in een 300 tdi, reed prima, was rechtsgestuurd, is absoluut deel van de charme, maar links is toch wat prettiger. 3- deurs of 5- deurs , lijkt me voor de kids wat prettiger als ze naar voren kunnen kijken, dus 5- deurs geniet de voorkeur, maar ik sluit een 3-deurs zeker niet uit. Maar ja, het heeft natuurlijk ook allemaal met de centjes te maken.
klaaskoets
Loodsdienstcoordinator
Online Status: OFFLINEView Profile: klaaskoets

Ga naar bovenkantPagina: 1