| 

Even voorstellen
(1 bezoeker) (1) Gast
Nieuw op het forum
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: Even voorstellen
Even voorstellen 1 Jaar, 7 maanden geleden  
Dag allemaal, mijn naam is Dick Stadegaard, woon in Koedijk (NH) en ben sinds afgelopen zondag de trotse eigenaar van een Discovery II V8 uit 1999 in de kleur Oxford Blue.

Al sinds 1999 ben ik helemaal weg van de series II en na ruim 10 jaar is het dan uiteindelijk zover. De auto is in 1 woord GEWELDIG het is de meest luxe uitvoering met allerlei opties daarbovenop. Van binnen en buiten is de auto keurig, in de stijl zoals ik de auto het mooist vind: geen side- en bullbars en dergelijke, gewoon stijlvol origineel (smaken en gebruik van de auto verschillen per eigenaar ) Ik heb voor de aanschaf regelmatig het forum doorgespit om te achterhalen wat de zwakke en sterke punten zijn en een Disco gevonden die keurig is onderhouden en waarvan o.a. de balgen recent vervangen zijn.
Foto's volgen z.s.m.

Op het forum zal ik niet zo veel posten omdat ik qua Landrover geen ervaringen heb maar zal genoeg lezen om wat meer ervaring op te doen

Gr, Dick
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Even voorstellen 1 Jaar, 7 maanden geleden  
Veel plezier met je Disco. Het zijn prachtwagens en met goed onderhoud kun je er heel lang van genieten.

Overigens die sidebars zijn soms handig. Bij mij zitten ze er vooral op om de portieren op te vangen die mensen schijnbaar graag in de zijkant van mijn auto slaan. Ik was het zat om elke keer nieuwe deuk(jes) te vinden.

Thomas, daar heb je een punt waar ik nog niet bij stil heb gestaan, ging er natuurlijk vanuit dat zo'n flat op wielen genoeg af zou schrikken

Dickscovery schrijft:
Thomas, daar heb je een punt waar ik nog niet bij stil heb gestaan, ging er natuurlijk vanuit dat zo'n flat op wielen genoeg af zou schrikken

Was het maar zo. Genoeg mensen slaan nog vrolijk de portieren in je zijkant. Ik was daar zo moe van geworden dat ik een paar treeplanken heb gemonteerd. Staan prima en hebben een goed nut.

Thomas Td5 schrijft:
Dickscovery schrijft:

Was het maar zo. Genoeg mensen slaan nog vrolijk de portieren in je zijkant. Ik was daar zo moe van geworden dat ik een paar treeplanken heb gemonteerd. Staan prima en hebben een goed nut.

Gefeliciteerd met je Disco,zijn heerlijke karretjes.
Je kunt ook Rock sliders plaatsen zijn ook subtiel.
Is There Life After Death?
Touch This Vehicle And Find Out

DISCOVERY II series Td5 Highlander 2001

Highlander schrijft:
Je kunt ook Rock sliders plaatsen zijn ook subtiel.

Ze snappen de boodschap dan zeker.

Ga naar bovenkantPagina: 12