| 

Even voorstellen dan maar, beter laat dan nooit...
(1 bezoeker) (1) Gast
Nieuw op het forum
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Even voorstellen dan maar, beter laat dan nooit...
Even voorstellen dan maar, beter laat dan nooit... 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Hallo college LR rijders/liefhebbers,

mijn naam is Richard, ik ben 36 en woon in Nijmegen. Ik rij (eindelijk weer) in een 90 softtop uit '85 met een 2.5D N/A motor. Mijn passie voor Land Rover is ontstaan door deelname aan de selecties voor de Camel Trophy in 1998. Hierna ben ik gaan werken voor het bedrijf dat de selecties voor de Benelux verzorgde (Adventure Experience a.k.a. Camel Trophy Experience) en heb daardoor veel met de originele CT-voertuigen mogen werken. (Defenders en Disco's).

Ik heb ook nog redelijk wat voor de Land Rover Experience gedaan de afgelopen jaren.

Mijn LR is recentelijk helemaal uit elkaar geweest. Het chassis is vervangen evenals het bulkhead. Daarnaast zijn er natuurlijk nog honderd en één kleine en grote dingen vervangen (boutjes, moertjes, leidingen, bedrading, schokbrekers, etc.). De 90 (Hulk; hij is groen en toen ik hem kocht was de softtop gescheurd.. ) is nu weer helemaal opgebouwd en APK gekeurd. Dit jaar wordt hij belastingvrij.

De komende jaren heb ik nog een aantal aanpassingen op mijn verlanglijstje staan:

- motorwissel; 200/300 tdi
- achteras met schijfremmen en locker
- verhogingset (ben nog niet helemaal uit hoe hoog)
- ZU of Predator velgen met 255/85 Mud's
- interne rolkooi/beugel
- ombouw naar geel kenteken

Wat ik al aangepast heb de afgelopen 2 1/2 jaar:
- nieuwe softtop
- 235/85 mud's
- lier
- nieuw chassis (gegalvaniseerd en gepoedercoat)
- nieuw bulkhead (gekit, gespoten en getectyleerd)

Daarnaast heb ik alles wat er niet op hoeft er af/uit gehaald.

Het blijft een leuk project.

Groet, Richard
mr.ries
Betweter
Online Status: OFFLINEView Profile: mr.ries
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Take only pictures, leave only tire tracks, kill only time!

Re: Even voorstellen dan maar, beter laat dan nooit... 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Hey Richard!!!!!! alles goed?
Wanneer gaan we eens rijden?
ToyRoverlander
Professioneel levensgenieter!
Wisselende werkgevers
Online Status: OFFLINEView Profile: ToyRoverlander
"Stirring up the shit is something I like to do "

-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.

Re: Even voorstellen dan maar, beter laat dan nooit... 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Hey Koos,

Zal de 22ste wel worden of je moet eerder plannen hebben.

Groet, Richard
mr.ries
Betweter
Online Status: OFFLINEView Profile: mr.ries
Take only pictures, leave only tire tracks, kill only time!

Aah, veldhoven! Je gaat erheen? De 8e is er ook rijden op veldhoven, niet met lrch maar met een ander cluppie. Is iets van 20euro, vrij rijden, en helemaal totaal NIET druk! Das over 2 weken.
Als wij even opschieten is mark zijn auto ook klaar voor de vuurdoop .
ToyRoverlander
Professioneel levensgenieter!
Wisselende werkgevers
Online Status: OFFLINEView Profile: ToyRoverlander
"Stirring up the shit is something I like to do "

-1965 109" Toy-Rover,3.4diesel, H41 4speed, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 5125Series 14"Bilsteins, 48" voorveren, 4deurssofttop
Collecting parts for: PAS conversion, Hellfire Fabworks high-steer met heims,Chevy 63" achterveren, interne rolkooi, 4point/4way Crowe driver restraints, 4:1 Orion tussenbak, TD04 Turbo, intercooler,goed koelsysteem met Alu rad en dubbele 12" Spal fans, Custom dash met VDO tellers, 120ltr RVS tank,37-12.5x17 KM2's op Rockmonster 17x9 velgen.

Ga naar bovenkantPagina: 1