| 

OVERLEVEN stelt zich voor
(1 bezoeker) (1) Gast
Nieuw op het forum
Ga naar onderkantPagina: 123
ONDERWERP: OVERLEVEN stelt zich voor
OVERLEVEN stelt zich voor 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Hallo,

Ik ben Dennis van Dokkum, 35 jaar en ik ben getrouwd en heb twee kinderen en woon in het noorden van het land.
Sinds kort of eigenlijk binnenkort heb ik weer een Defender. 4 jaar geleden heb ik mijn Defender 110 verkocht ivm de komst van de eerste kleine en daar kwam een station familycar voor terug. Maar goed ik kon in ieder geval op mijn werk bij het Korps Mariniers nog dagelijks rijden in een Wolf XD Defender.

Momenteel ben ik ook de eigenaar van een survival school iets wat ik nu nog naast mijn werk als marinier doe maar waar ik in januari 2011 full time mee verder ga. Ik werk sinds 1992 bij de mariniers en ben voor oefeningen en uitzendingen over de hele wereld wel actief geweest.

Omdat ik meer thuis wilde zijn en om niet elke keer lange periodes van huis te zijn, wilde ik iets gaan doen waar ik eigenlijk altijd al over droomde. En zo ben ik met mijn ervaringen en opleidingen die ik heb gevolgd binnen de mariniers een eigen survival school begonnen en ben ook wildernis gids geworden. Op de school geef ik verschillende survival cursussen en expedities (jungle, arctic etc) met als doel te kunnen overleven.

Ik hoop hier op het forum en voor de LRCH mijn bijdrage aan bij te kunnen dragen om kennis en ervaringen te kunnen delen.
OVERLEVEN
Survival instructeur en wildernis gids
Survival school OVERLEVEN
Online Status: OFFLINEView Profile: OVERLEVEN
Website: www.survivalschool.nlLocatie: De hele wereld
Laatste Wijziging: 25/08/2010 23:06 Door OVERLEVEN.
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:OVERLEVEN stelt zich voor 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Nou leuk! gaan we je ook zien op evenementen?
Johnny
Boomverzorger
Van Vliet Boomverzorging.nl
Online Status: OFFLINEView Profile: Johnny
Website: www.vanvlietboomverzorging.nlLocatie: Winschoten
Groetjes Johnny

Lr 90 - lr 110 = 127 Kieper - D130
www.vanvlietboomverzorging.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl

Ja ik wil zeker evenementen afgaan. En misschien ook wel eens een voertuig survival dag houden tijdens een clubdag als daar behoefte aan is natuurlijk.
OVERLEVEN
Survival instructeur en wildernis gids
Survival school OVERLEVEN
Online Status: OFFLINEView Profile: OVERLEVEN
Website: www.survivalschool.nlLocatie: De hele wereld

Leuk! ben erg benieuwd, kom dan zeker even een kijkje nemen!
Johnny
Boomverzorger
Van Vliet Boomverzorging.nl
Online Status: OFFLINEView Profile: Johnny
Website: www.vanvlietboomverzorging.nlLocatie: Winschoten
Groetjes Johnny

Lr 90 - lr 110 = 127 Kieper - D130
www.vanvlietboomverzorging.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl

welkom....in het "Noorden" lijken we redelijk actief te zijn met het organiseren van tochtjes, hopelijk zien we je daar een keer terug.

De 90 van Roy en Sas is een leuke def, veel plezier ermee, hopen dat je er weinig problemen mee krijgt.. Je hebt dus de verleiding kunnen weerstaan om meteen de oltimer offroad caravan te kopen?!
Schils
Docent Wildlife / dierverzorging
Online Status: OFFLINEView Profile: Schils

Welkom.
Misschien zijn het Mammut-terrein en het voormalig legerterrein in Fürstenau wel interessante locaties om eens een survival-weekend te organiseren (beiden in Duitsland waar de lrch gebruik van maakt).
Nu heeft minder dan de helft van alle lrch-leden in het leger gezeten, voor hen wordt het dan wel erg afzien
Zonder gekheid, die terreinen bieden alle mogelijkheden voor een Lrch-Super-Bikkel-weekend. Helaas kan ik dan niet
Maar wie weet, misschien dat jouw adrenaline doorsijpelt naar de betreffende commissies.

Groetjes
StefaN
Grafische marketing [ET4 '79]
ZZP'er sinds '90
Online Status: OFFLINEView Profile: StefaN
Stefan | Disco II/II V8 HSE
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
FOTO AVATAR: Onderweg van Skye naar Ullapool, tussendoortje op unclassified track die na een uur niet verder ging, dan maar terug...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ga naar bovenkantPagina: 123