Hallo,
Ik ben Dennis van Dokkum, 35 jaar en ik ben getrouwd en heb twee kinderen en woon in het noorden van het land.
Sinds kort of eigenlijk binnenkort heb ik weer een Defender. 4 jaar geleden heb ik mijn Defender 110 verkocht ivm de komst van de eerste kleine en daar kwam een station familycar voor terug. Maar goed ik kon in ieder geval op mijn werk bij het Korps Mariniers nog dagelijks rijden in een Wolf XD Defender.
Momenteel ben ik ook de eigenaar van een survival school iets wat ik nu nog naast mijn werk als marinier doe maar waar ik in januari 2011 full time mee verder ga. Ik werk sinds 1992 bij de mariniers en ben voor oefeningen en uitzendingen over de hele wereld wel actief geweest.
Omdat ik meer thuis wilde zijn en om niet elke keer lange periodes van huis te zijn, wilde ik iets gaan doen waar ik eigenlijk altijd al over droomde. En zo ben ik met mijn ervaringen en opleidingen die ik heb gevolgd binnen de mariniers een eigen survival school begonnen en ben ook wildernis gids geworden. Op de school geef ik verschillende survival cursussen en expedities (jungle, arctic etc) met als doel te kunnen overleven.
Ik hoop hier op het forum en voor de LRCH mijn bijdrage aan bij te kunnen dragen om kennis en ervaringen te kunnen delen.