| 

Avontuur
(1 bezoeker) (1) Gast
Nieuw op het forum
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Avontuur
Avontuur 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Hallo allemaal,

Mijn naam is Dave van Loenen, ik ben 40 jaar, getrouwd met Pauline en samen hebben we twee dochters, Tess en Isabel. Samen met mijn vrouw run ik een gezinshuis waarin we tijdelijk de zorg bieden aan kinderen die om zeer uiteenlopende redenen niet meer thuis bij ouders kunnen wonen.
Dit werk doen wij al geruime tijd, eerst een lange tijd voor de Hoenderloo-groep en nu als zelfstandig gezinshuis. Jaren geleden had ik samen met een collega van de Hoenderloo-groep het idee om een Landrover dag te organiseren, door een samenloop van omstandigheden kwamen we in contact met enkele mensen uit de organisatie van de LRCH en stonden we aan het begin van een onvergetelijke avontuur.
Het unieke aan het evenement was dat zogenaamde probleem jongeren kennis konden maken met het echte terrein rijden in een echte Landrover en de deelnemende leden van de LRCH kennis konden maken met deze jongeren en ze een onvergetelijke dag kon bezorgen. Dit evenement hebben we twee keer kunnen organiseren en beiden keren was het een geweldig succes voor allen.
Nog steeds spreek ik jongeren ( inmiddels volwassenen ) die vaak terugblikken op die onvergetelijke ervaring.
Toen reed ik in een Jeep Wrangler en kreeg ik het nodige commentaar te verduren, maar wat kun je anders verwachten als je je begeeft in het hol van de leeuw ( onder de carport met zeil was slimmer geweest: )
Maar daar is mijn verlangen naar een Defender ontstaan en heeft het me niet meer losgelaten, nu ben ik de gelukkige mede bezitter van een Defender 110 2.5 TD5 X-TECH van 2005 waarin we 9 personen kunnen vervoeren en op avontuur kunnen.

Groet,

Dave
enso
-
Driestroomhuis enso
Online Status: OFFLINEView Profile: enso
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Avontuur 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Hoi Dave,

Welkom hier! Goed te zien dat je een mooie Defender op de kop hebt getikt. Niks ten nadele van die Jeep overigens, ik ken die auto niet en zou ook niet weten waarom een LR superieur zou moeten zijn. Maar de Def ziet er prachtig uit! En, een Td5. Wat een motor hè?

Gr, Rik
RikH
Chiptuning zware dieselmotoren
Online Status: OFFLINEView Profile: RikH
Discovery series II Td5 MY 2000

“Doe nooit iets dat indruist tegen uw geweten, zelfs als de staat het verlangt.”
- Albert Einstein

Re:Avontuur 1 Jaar, 6 maanden geleden  
Ha Dave,

Welkom op ons forum!
De "Hoenderloo Trophy" kan ik me nog goed herinneren; het was niet alleen voor de jongeren onvergetelijk
Het waren natuurlijk niet de "gemakkelijkste" jongens, maar het was fantastisch om mee te maken dat ze in de loop van de dag veranderden van afwijzend en terughoudend naar enthousiast en aanhankelijk.

We worden nog regelmatig gevraagd door diverse organisaties om mee te werken aan evenementen/projecten en daar is gelukkig steeds animo voor.
Ik weet eigenlijk niet meer waarom het in Hoederloo niet meer tot een vervolg kwam.

Gerard

www.landroverclubholland.nl/index.php/ga...tegory&catid=177

Ga naar bovenkantPagina: 1